Jammerbugt Kommune søger: It-medarbejder til drift og projekt

Jammerbugt Kommune
Foto: Jammerbugt Kommune
Print Friendly, PDF & Email

JOBANNONCE: It-medarbejder til drift og projekt i Jammerbugt Kommune – med fokus på netværk

Vil du være med til at fortsætte udviklingen af det vigtige arbejde med modernisering af vores it-infrastruktur? Så har du nu muligheden med denne spændende stilling som IT-medarbejder med særlig fokus på administration af vores netværk, It-drift og projekter.

Jammerbugt Kommune har gennem de seneste år arbejdet intensivt med understøttelse af digitalisering i alle kommunens forvaltninger og områder, hvor fokus på udvikling af IT-driften er et afgørende element. Til vores ambitiøse drifts-team søger vi derfor en IT-medarbejder, som kan indgå i driften og medvirke til at understøtte en række spændende udviklingsprojekter.

Dine opgaver og kompetencer
Vi er på udkig efter en medarbejder der har erfaring med moderne applikationsdrift og tilhørende IT-infrastruktur. Vores systemer er fordelt på Microsoft 365-, VMware- og Windows platform, samt over 300 forskellige kommunale systemer, som alle drives i tæt samarbejde med vores leverandører.

Som IT-medarbejder kommer du til at arbejde med en række spændende opgaver både i forhold til drift og udvikling af kommunens it-løsninger og infrastruktur. Det drejer sig om driftsopgaver, så som support, incidenthåndtering, overvågning, dokumentation og sikring af at der ikke opbygges teknisk gæld. Derudover kommer du til at deltage i mindre og større projekter, fx i forbindelse med udvikling af kommunens IT-sikkerhed.

Du vil i stillingen få det overordnede ansvar for Jammerbugt Kommunes IT-netværk, hvor dit fokus vil være på drift, udbygning og vedligeholdelse af firewall, trådet netværk og WiFi. Dette lige fra firewall med flere segmenterede netværk, til de enkelte stik i væggen, og de godt 500 Access-points der er en del af kommunens kritiske infrastruktur. Jammerbugt Kommune har fuld dokumentation og 802.1x på alle vægstik og anvender certifikater på alle enheder.

Det er vigtigt, at du i løsning af opgaverne arbejder struktureret og analytisk, så den samlede driftsafvikling og support bliver gevinstgivende og understøttende for kommunen som helhed.
Du vil få både interne og eksterne samarbejdspartnere. Det er i den forbindelse nødvendigt, at du formår at skabe et fagligt overblik og kan formidle det komplekse IT til samarbejdspartnere, som ofte ikke har it-tekniske forudsætninger.

Stillingen er en del af afdelingen Digitalisering, Borgerservice og Indkøb, som er under stadig udvikling, og hvor vi arbejder agilt uden snævre faggrænser og med stor vægt på godt humør og samarbejde. Vi hjælper hinanden, så du skal være åben for forskellige typer opgaver og et forpligtigende samspil med afdelingens forskellige fagområder.

Derudover forventer vi, at du

  • Har erfaring fra lignende stilling/opgaver, erfaring med administration af IT-netværk og har kendskab til netværksrelaterede teknologier som Cisco, Palo Alto, HP Aruba, VPN, certifikater, protokoller (IKEv2, IPSec) og lignende.
  • Har forståelse for IT-drift og kender til drift af en nutidig IT-platform, hvor kendskab til WMware, Microsoft 365, Intune og SCCM vil være er en fordel.
  • Er imødekommende og serviceorienteret – på alle niveauer i samarbejdet med IT-brugere og i support af brugere.
  • Kan arbejde selvstændigt, ansvarsfuldt og er nysgerrig i opgaveløsningen.
  • Kan analysere og vurdere teknisk design og funktionalitet i nye digitale løsninger og med særligt fokus på netværk.
  • Har forståelse for vigtigheden af og har evnen til udarbejdelse af dokumentation
  • Er fleksibel og klar til at indgå i vagtordning.

Vi tilbyder
Et spændende job i en afdeling med 15 engagerede kolleger. Herudover får du med garanti

  • Spændende opgaver, hvor du skal bringe dine kompetencer i spil.
  • Gode personlige og faglige udviklingsmuligheder.
  • En stor samarbejdsflade i afdelingen og kommunen som helhed.
  • Mulighed for at præge dit job og udviklingen af dit fagområde.
  • Masser af udfordringer i en travl hverdag der absolut ikke er kedelig.

Generelt lægger vi vægt på kompetenceudvikling og deltager derfor i de kursus- og uddannelsesaktiviteter, der er brug for, for at løse opgaverne inden for et område i kontinuerlig udvikling.

Yderligere oplysninger
Dit faste arbejdssted er Rådhuset i Aabybro. Da du også skal rundt på kommunens øvrige lokationer, er det nødvendigt, at du har kørekort.

Egen bil til rådighed er et plus men ikke et krav. Der indhentes straffeattest forud for ansættelse.

Ansættelserne sker efter gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Vi forventer at gennemføre samtaler den 25. oktober 2023. Tiltrædelse snarest muligt.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte IT-koordinator Henrik Bech på telefon 41 91 24 76.

Frist
Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 22. oktober 2023, kl. 12.00.

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jammerbugtposten.dk

LÆS OGSÅ: Sangere fra Jetsmark kirkes junior- og ungdomskor sang sammen med Nordjyllands største orgel