Jammerbugt Kommune søger: Ruteplanlægger

Foto: Jammerbugtposten.dk Arkivbillede
Print Friendly, PDF & Email

JOBANNONCE: Ruteplanlægger til Hjemmeplejen Brovst

  • Kan du holde mange bolde i luften?
  • Har du et godt og smittende humør?
  • Er du struktureret?
  • Har du gennemslagskraft?
  • Har du økonomisk forståelse for den daglige drift?
  • Er du uddannet SSA eller sygeplejerske?
  • Vil du være med til at forme Hjemmepleje gruppens fremtid?

Kan du sige JA til ovenstående, så er det DIG, vi søger som planlægger!

Arbejdssted

Brovst Hjemmepleje, Vestergade 9, 2.sal, 9460 Brovst

Arbejdstid

37 timer ugentligt, arbejdstiden er fordelt på hverdage mellem kl.6.00 til 15.00.

Ansættelsestidspunkt

1. december 2023 eller efter aftale.

Hovedformål med planlæggerfunktionen

  • at sikre at vores borgere ydes hjælp efter det politisk vedtagne serviceniveau, herunder visitering af sundhedslovsydelser og servicelovsydelser
  • at understøtte den faglige kvalitet i opgaveløsningen og sikre en optimal ressourceudnyttelse
  • at sikre at der anvendes de rette medarbejderkompetencer til de rette opgaver
  • gode IT-kundskaber – gerne erfaring med Nexus
  • at være medvirke til hjemmepleje gruppens konstruktive samarbejde og trivsel
  • at medvirke til at videreudvikle den gode planlægning
  • at indgå et samarbejde med forskellige samarbejdspartnere i, herunder SSA og SSH i gruppen, visitator, borgere og pårørende

Vi forventer, at du

  • er fagligt dygtig og har en faglig kvalitet, patientsikkerhed
  • tager ansvar
  • kan navigere i en uforudsigelig hverdag, prioritering og handlekraft er afgørende
  • kan bevare overblikket og bevare roen i pressede situationer
  • tager del i et positivt arbejdsmiljø
  • har en økonomisk forståelse
  • har gode kommunikative evner med afsæt i den anerkendende tilgang
  • er engageret, faglig bevidst, mødestabil og har en positiv livsindstilling
  • er stærk i relationen til andre – både borgere, pårørende og kollegaer.

Om os og hvad vi kan tilbyde

  • vi er en spændende og dynamisk arbejdsplads med faglig kompetente kollegaer, hvor borgerinddragelse vægtes højt
  • smil og humor i personalegruppen
  • et velfungerende team, hvor der er mulighed for personlig og faglig udvikling
  • en arbejdsplads der har fokus på arbejdsmiljø, dialog og hvor opgaverne løftes i flok
  • gruppen består af medarbejdere, der er engagerede, rummelige og imødekommende, som sætter pris på en udfordrende hverdag
  • vi er en gruppe, der sætter stor pris på stabilitet
  • vi har en god arbejdsmoral og en god omgangstone
  • vi har en leder, der er lydhør, der forstår at den enkelte medarbejder er en stærk ressource og som ønsker at imødekomme medarbejdernes ønsker og behov.

Løn

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Flere oplysninger

Har du lyst til at vide mere, er du velkommen til at kontakte

  • hjemmeplejeleder Lone Freundlich Hansen på 41 91 19 65 eller neh@mindeordmmerbugt.dk.

Ansøgning sendes elektronisk.

Ansøgningsfrist

søndag den 15. oktober kl. 10.00.

Ansættelsessamtaler: afholdes i uge 43-44.

LÆS OGSÅ: 80-årig i solouheld