JOBANNONCE: Administrativ medarbejder til Team Forsyning
Jammerbugt Kommune skal være et attraktivt sted at leve, bo og virke. Vi satser derfor stærkt på bæredygtige og klimatilpassede løsninger, der kan styrke kommunens grønne profil. Kommunens affaldshåndtering yder et vigtigt bidrag til denne grønne omstillingsproces.
Affald er ikke bare affald, men fremtidens ressourcer i en cirkulær økonomi. Affaldshåndteringen er derfor en vigtig brik for fremtidens velfærd, både lokalt og på den store bane. Fremtidens affaldssystem, hvor borgerne sorterer affaldet i 10 fraktioner, er lige på trapperne.
Vi har derfor brug for en motiveret og dygtig kollega, der kan arbejde for sikker og service- og brugerorienteret drift af nuværende og kommende affaldsordninger.
Om jobbet
I 2023 udrulles de nye affaldsordninger med sortering i 10 fraktioner til alle borgere og sommerhusejere i Jammerbugt Kommune, hvilket bl.a. betyder, at der omdeles nye affalds- og genbrugsbeholdere. Ændringer af denne type giver altid anledning til betydelig flere borgerhenvendelser i en periode – derfor har vi brug for dig til at give en god kundeservice.
Du kommer til at arbejde med mange facetter inden for affaldsområdet. Du kommer til at deltage i teamets indsats i forbindelse med udrulning af de nye affaldsordninger, og det vil indebære en del borgerkontakt pr. tlf., mail og personligt. Derudover vil du komme til at arbejde med kvalitetssikring af data i vores IT-system, RenoWeb, og til udarbejdelse af diverse procedurer, action cards mv.
Dine kompetencer
Vi er på udkig efter dig, der er dialogstærk og god til administrative processer. Du er god til at kommunikere i skrift og tale og kan tackle udfordrende dialoger på en imødekommende og serviceminded facon. Det er vigtigt for dig at arbejde selvstændigt, beslutsomt, systematisk og målrettet. Derudover er det afgørende, at du kan se en sag fra flere sider for at finde gode administrative og praktiske løsninger. Du er tillige en god holdspiller og trives godt med at arbejde sammen med andre på tværs af faggrænser såvel internt som eksternt.
Derudover forestiller vi os, at du har:
- En administrativ uddannelse
- Gode kompetencer indenfor IT-systemer – kendskab til RenoWeb er en fordel
- Let ved at tale med borgere, er serviceminded og kan finde løsninger indenfor rammerne
- Fokus på, at affald er fremtidens ressource, og at øget genanvendelse er målet
- Erfaring med eller ønsker at arbejde i en politisk styret organisation
- Kørekort til personbil
Vi tilbyder dig
- Et spændende job i et fagområde i konstant udvikling, og du kommer ikke til at mangle udfordringer
- Et fagmiljø med højt til loftet og gode muligheder for at sætte dit præg på fremtidens affaldsløsninger
- Gode muligheder for faglig og personlig udvikling, hvor du selv har stor indflydelse på at tilrettelægge din hverdag
Vi
- Er seks engagerede kolleger i Forsyning på Pandrup Rådhus, der arbejder med affaldsområdet
- Er afhængige af hinanden, støtter hinanden og løfter i flok – også når der er fart på
- Har ansvaret for indsamling af affald og genbrug fra boliger og sommerhuse i Jammerbugt Kommune
- Har 1,4 mio. ”møder med kunden” hvert år – og langt de fleste går godt
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer/uge og er ledig til besættelse senest den 1. august 2023
Løn og ansættelsesforhold i henhold til den gældende overenskomst med den forhandlingsberettigede organisation og principper for lokal løndannelse.
Arbejdsstedet er Administrationsbygningen i Pandrup, Lundbakvej 5, 9490 Pandrup.
Ansøgningsfrist og ansættelsessamtaler
Ansøgning og CV inkl. relevante bilag skal være os i hænde senest fredag den 23. juni 2023, kl. 10.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag den 27. juni 2023.
Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at kontakte Teknik- og Forsyningschef Peter Risegaard Jakobsen telefon 41 91 27 11 /prj@jammerbugt.dk eller Fagleder Tom Hansen på telefon 72 57 78 68 /tha@jammerbugt.dk.
Alle henvendelser behandles fortroligt.
LÆS OGSÅ: Sparekassen Danmark Fonden Hvetbo kiggede forbi Jetsmark og de havde penge med