ForsideAabybroInformation fra Aabybro Fjernvarme

Information fra Aabybro Fjernvarme

Information fra Aabybro Fjernvarme

– Nogle af vores nye forbrugere i området omkring Thomasmindeparken, Bispehaven og Solstrålen oplever desværre perioder med manglende varmt vand. Det er typisk i morgentimerne kombineret med frostvejr, oplyser Aabybro Fjernvarme og fortsætter:

– Problemet skyldes, at det gamle ledningsnet op til de nævnte områder ikke kan levere nok varmt vand hurtigt nok til de forbrugere, der har varmevekslere og som ligger yderligt på ledningen. For at løse problemet, vil det være nødvendigt at udskifte dele af det gamle ledningsnet, med henblik på at øge kapaciteten til de nævnte områder. Dette arbejde er planlagt til udførsel hen over sommer/efterår, så vi ikke går ind i en ny vintersæson med samme problem.

– Aabybro Fjernvarme er selvfølgelig ked af den opståede situation. I forbindelse med energikrisen, har vi forsøgt at hjælpe flest mulige med at få tilsluttet fjernvarme så hurtigt som overhovedet muligt.

– Forbrugere med varmtvandsbeholdere, som er den løsning Aabybro Fjernvarme anbefaler, bør ikke have et problem. Hvis det alligevel er tilfældet, skal de kontakte deres VVS installatør eller Aabybro Fjernvarme, da der sandsynligvis er tale om fejl i installationen, slutter Aabybro Fjernvarme.

LÆS OGSÅ: Landdistrikts-ministeren på besøg i Jammerbugt 

- Annonce -

SENESTE ARTIKLER