Jammerbugt Kommune søger: Teamleder til Borgerservice og Digitalisering
JOBANNONCE: Udviklingsorienteret og nærværende teamleder med interesse for borgerservice og digitalisering
Vil du være med til at fortsætte Jammerbugt Kommunes vigtige arbejde med digital udvikling og god borgerservice? Så har vi en attraktiv stilling ledig som teamleder med personaleansvar for Borgerservice og Digitalisering.
I Digitalisering, Borgerservice og Indkøb løser vi en bred vifte af opgaver, som tilsammen sikrer kommunens borgerbetjening, digitalisering og drift af IT. Afdelingen består af tre teams – Borgerservice, Digitalisering og IT-drift.
Som teamleder får du personaleansvar for 18 medarbejdere fordelt på henholdsvis Borgerservice og Digitalisering. Du bliver leder i et område med stor omskiftelighed og udvikling i opgaverne, som spænder over borgerbetjening, sagsbehandling, informationssikkerhed og digitalisering.
Din primære opgave er personaleledelse og udvikling. I det daglige arbejde bliver du hjulpet af afdelingens erfarne medarbejdere samt den faglige koordinator for Borgerservice, som du vil få et tæt samarbejde med. Digitalisering og god service til borgere og medarbejdere er vigtige områder i Jammerbugt Kommune, så du vil desuden få ledelsesansvaret for en række strategiske indsatser. Det omhandler for eksempel digitalisering internt i afdelingen og udvikling af samarbejdet med resten af organisationen, hvor der er fokus på både optimering af arbejdsgange og på at sikre en sammenhængende indsats for borgerne.
Vi tilbyder en stilling med mulighed for både faglig og personlig udvikling. Du kommer til at indgå i en god og velfungerende afdeling, hvor vi lægger vægt på, at der er kort vej fra tanke til handling og på at løfte i flok, så vi i fællesskab får tingene til at ske. Vi prioriterer de gode relationer og tillid i samarbejdet, og du vil i stillingen således blive understøttet af afdelingens samlede ledelsesteam, som ud over dig som teamleder består af chefen for afdelingen samt en koordinator for henholdsvis IT-drift og Borgerservice.
Ønsker til dig som teamleder
Du får personaleansvar for medarbejdere, som varetager mange forskelligartede opgaver, i et miljø hvor der tages hensyn til den enkelte. Det er derfor vigtigt, at du som teamleder er nærværende, motiverende og har fokus på at sikre et godt arbejdsmiljø, hvor udvikling af opgavevaretagelsen og medarbejderne sker gennem dialog og sparring.
Vi lægger desuden vægt på, at du
- Har relevant ledelseserfaring fra en politisk styret organisation, herunder håndtering og opfølgning på administrative opgaver
- Er en involverende og empatisk personaleleder, der formår at skabe tryghed under forandringer og bakker op i vanskelige situationer
- Kan kommunikere tydeligt både mundtligt og skriftligt
- Kan indbyde til dialog men samtidig sætte retning og være vedholdende, når det er nødvendigt
- Prioriterer og evner at samarbejde og skabe gode relationer både internt i afdelingen og med eksterne parter
Det er ikke afgørende, at du er ekspert på fagområdet, men det er vigtigt, at du har interesse i kommunens relation til borgeren og den digitale udvikling på området. Du skal desuden være klar til at lære nye opgaveområder at kende, så du kan medvirke til at sikre driften og fagligheden i afdelingen.
Yderligere oplysninger
Dit faste arbejdssted er rådhuset i Aabybro. Da du skal rundt på kommunens arbejdspladser, er det nødvendigt, at du har kørekort.
Vil du vide mere om stillingen som teamleder, kan du kontakte Jacob Holst Pedersen, Chef for Digitalisering, Borgerservice og Indkøb, på telefon 41 91 24 56.
Ansættelse sker efter gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse efter forhandling med forhandlingsberettigede organisation.
Der er tale om en fast stilling på fuld tid og med tiltrædelse snarest muligt.
Frist
Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 13. oktober 2024 kl. 12.00.
Vi forventer at gennemføre samtaler den 22. oktober og en evt. anden samtalerunde den 28. oktober.
Skriv i din ansøgning, at du har set opslaget på Jammerbugtposten.dk
Ansøg jobbet på dette link