Tre steder du bør sætte klistermærker i din butik
Klistermærker kan være en effektiv måde at tiltrække kundernes opmærksomhed, når de besøger din butik. Det kan skabe en fornemmelse af organiseret og struktureret butik, samtidig med du kan fylde dine kunder med relevante informationer. På den måde kan klistermærker også være med til at øge din kundetilfredshed, idet at de kan finde rundt og få informationer, selvom medarbejderne kan være travlt optaget. I guiden her vil vi komme med tre gode bud på, hvor du kan placere dine klistermærker.
Klistermærker på varehylder, vægge eller gulv
Først og fremmest kan du organisere din butik, ved at sætte klistermærker på dine vægge, varehylder eller gulv, for at gøre det nemt for kunden at finde rundt i din butik. Her kan du guide kunderne i den retning de søger, selvom der ikke er en medarbejder fri. Ligeledes kan det bidrage til, at kunderne opdager nye vare, som de i første omgang ikke besøgte butikken for. Bestil klistermærker her.
Klistermærker ved kassen
Det kan være en fordel at sætte klistermærker omkring kassen, der informerer dine kunder om en eventuel kundeklub, fordelene herved samt tilbud og kampagner, som butikken kører. Dette kan være med til at øge dit salg, når kunderne er velinformerede om butikkens mange fordele. Lige såvel som at der er en god ide, at reklamere for butikkens sociale medier, som du nemmere kan interagere med dem i dagligdagen.
Klistermærker i vinduer og døre
Det sidste sted, som kan være en god idé at opsætte klistermærker, er i butikkens vinduer og døre. Det er her du kan tiltrække kundernes opmærksomhed, før de besøger butikken. Her kan du placere klistermærker om tilbud, kampagner eller produkter, som kan skabe en nysgerrighed hos forbipasserende. I butikkens vinduer og døre, kan du også bruge klistermærker til at udsmykke din facade og gøre den anderledes, så du skiller dig ud fra dine konkurrenter.