ForsidePandrupNordjyllands Politi slog ned på mobilbrug i trafikken i Pandrup

Nordjyllands Politi slog ned på mobilbrug i trafikken i Pandrup

Nordjyllands Politi slog ned på mobilbrug i trafikken i Pandrup

En mandlig bilist blev onsdag morgen sigtet for at bruge håndholdt mobiltelefon under kørslen i Pandrup.

Ifølge politiassistent Ditte Andersen fra sagscenteret hos Nordjyllands Politi fandt episoden sted på Søndergade i Pandrup klokken 08.21.

Patruljen bemærkede, at bilisten anvendte sin mobiltelefon under kørslen og valgte derfor at standse ham til kontrol. Den mandlige bilist blev herefter sigtet for overtrædelse af reglerne om brug af håndholdt mobiltelefon under kørsel.

Politiet minder samtidig om, at uopmærksomhed i trafikken kan få alvorlige konsekvenser, og at brug af håndholdt mobiltelefon bag rattet både er ulovligt og farligt.

- Annonce -

SENESTE ARTIKLER