Opdater indholdet på jeres digitale platforme

Arkivbillede
Print Friendly, PDF & Email

En hjemmeside er vigtig for en hjemmeside. Hvis man bruger en søgemaskine til at finde frem til jer, er det en ubetinget fordel at have en hjemmeside, der siger sparto, så jeres brugere lynhurtigt kan danne sig et overblik over, hvad det er, I står for. 

Men der er en anden ting, der er mindst lige så vigtig som en god hjemmeside. Sociale medier har fået mere og mere indflydelse på marketing, salg og strategier over de seneste år, og det er i konstant udvikling.


Hvis I får foretaget en analyse, der kan give jer svar på, hvordan I bør fokusere jeres indhold til jeres målgruppe og få det præciseret, så I virkelig rammer de mennesker, I gerne vil, er I godt på vej, og I vil formentlig opleve, at der bliver større trafik på jeres forskellige platforme, efterhånden som man vil lægge mærke til jeres opslag. Læs mere om content til sociale medier her.

Processen

Hvis I beslutter jer for at samarbejde om at finde en bedre løsning for jeres sociale medier, er der nogle forskellige faser, arbejdet udføres i. Først og fremmest analyseres jeres tilstedeværelse på de forskellige sociale medier og online platforme, og der kreeres en strategi, der skal bruges i fremtiden.

Herefter vil man begynde at producere alt indholdet, der skal slås op på jeres forskellige sider. Det er også her, målgruppen og budskabet specificeres, så indholdet kan blive så relevant som muligt. I den tredje fase vil resultaterne af de ændrede opslag analyseres, og der sammenlignes med tidligere resultater. Herefter tilpasses der yderligere, så det kommer til at løbe så fejlfrit som muligt.

Det giver jer som virksomhed en frihed i forhold til at finde ud af, hvem det er, I gerne vil have i fokus, når I producerer indhold, og I kan være sikre på, at det er erfarne mennesker, der arbejder.