ForsideFjerritslevLivemusikken er tilbage i Fjerritslev – og det bliver stort

Livemusikken er tilbage i Fjerritslev – og det bliver stort

Livemusikken er tilbage i Fjerritslev – og det bliver stort

På lørdag – Pinselørdag d. 23. maj – skydes sæsonen i gang i Jammerbugtens hyggeligste handelsby.

På torvet kan du opleve det nye, velklingende band: BMBL eller Bundesen, Madsen, Bamse og Larsen

Glæd dig til en musikalsk hyldest til nogle af Danmarks største ikoner:
Shu-bi-dua, Johnny Madsen, Bamse og Kim Larsen

De spiller op lørdag middag på torvet – og stemningen bliver helt i top.

Men det stopper ikke her…
I den vestlige ende af hovedstrøget spiller det lokale High-Five-Band i gårdhaven hos populære Café HYGG.

Og som noget helt særligt:
Fjerritslev Fut er tilbage fra vinterhi og kører gratis ture rundt i midtbyen.

Butikkerne holder åbent kl. 10–14, så du kan kombinere:

  • God musik
  • Hyggelig stemning
  • Gode tilbud

Tag vennerne, familien – eller måske svigermor – under armen og kom ned i byen.

Fjerritslev Handelsstandsforening glæder sig til at se jer til en pinselørdag med liv, musik og fællesskab i Fjerritslev.

- Annonce -

SENESTE ARTIKLER