ForsidePandrupMotorcyklist blæste over grænsen

Motorcyklist blæste over grænsen

Motorcyklist blæste over grænsen

En 58-årig mand blev lørdag den 26. juli standset af politiet, da han kom kørende på motorcykel ad Tinghøjgade i Saltum.

Politikommissær Lars Jensen fra sagscenteret hos Hjørring Politi oplyser, at manden blev underkastet en alkometertest, som viste en promille over det tilladte.

Den mandlige fører blev derfor anholdt og kørt til udtagning af en blodprøve, der nu skal fastslå den præcise promille. På baggrund af resultatet vil den endelige sanktion blive afgjort.

Politiet minder om, at spirituskørsel på motorcykel – ligesom i bil – er både farlig og ulovlig og kan have alvorlige konsekvenser.

- Annonce -

SENESTE ARTIKLER