Politiet fandt intet galt efter anmeldelse ved Aabybro
Nordjyllands Politi modtog torsdag aften en anmeldelse om en mulig spiritus- og narkopåvirket bilist på Aalborgvej ved Aabybro.
Ifølge politiassistent Ditte Andersen fra sagscenteret hos Nordjyllands Politi i Hjørring indløb anmeldelsen klokken 18.32.
En patrulje blev sendt til området og fik hurtigt standset den pågældende bil for at kontrollere føreren nærmere.
Efter politiets kontrol viste det sig dog, at mistanken ikke holdt stik. Føreren var hverken påvirket af alkohol eller narkotika, og sagen gav derfor ikke anledning til yderligere.






