ForsideBlokhusPolitiet ledte efter mand på kørebanen ved Blokhus

Politiet ledte efter mand på kørebanen ved Blokhus

Politiet ledte efter mand på kørebanen ved Blokhus

Nordjyllands Politi rykkede tidligt torsdag morgen ud efter en anmeldelse om en mand, der gik på kørebanen på Aalborgvej ved Blokhus.

Ifølge politiassistent Ditte Andersen fra sagscenteret hos Nordjyllands Politi i Hjørring indløb anmeldelsen klokken 04.24.

En bilist havde kort forinden oplevet næsten at påkøre en mørkklædt mand, som gik på vejen i området.

Politiet sendte en patrulje til stedet for at lede efter personen, men det lykkedes ikke at finde manden. Der indløb heller ikke yderligere anmeldelser om episoden.

Politiet opfordrer generelt fodgængere til at være ekstra synlige i trafikken – særligt i de tidlige morgentimer og på mørke vejstrækninger.

- Annonce -

SENESTE ARTIKLER