Jammerbugt Kommune søger: Vagtplanlægger til Plejecenter Solbakken

Foto: Jammerbugtposten.dk
Print Friendly, PDF & Email

Jammerbugt Kommune søger: Vagtplanlægger til Plejecenter Solbakken

JOBANNONCE: Vagtplanlægger til Plejecenter Solbakken

Er du organiseret, struktureret og kan skabe det store overblik?
Kan du få vagtplanlægning og administration til at gå op i en højere enhed?

Brænder du for koordinering og systematik kombineret med det sundhedsfaglige felt, så er det dig, vi søger.

Stillingen vil være primært vagtplanlægning, men også koordinering af elevforløb internt i huset. Dette vil være i tæt samarbejde med oplæringsvejlederene. Du vil være medvirkede til planlægning og on boarding af nye medarbejdere i tæt samarbejde med centerleder.

Plejecenter Solbakken er beliggende Brovst og har 40 boliger.
Centeret har en somatiske afdeling, en demens afdeling og en enhed med midlertidige boliger.
Der er ca. 60 medarbejdere ansat på Solbakken, fordelt i plejen, køkken, rengøring og administration.
Hele opgaven omkring vagtplanlægning og administration vil altid være i tæt samarbejde og dialog med centerleder og faglig koordinator.

Dine kompetencer
Vi forestiller os, at dit uddannelsesmæssige fundament tager afsæt indenfor kontor og administration, eller lignede kompetencer og kvalifikationer du har tilegnet dig igennem andet job.

For stillingen vægter vi følgende kvaliteter og kompetencer højt hos vores nye kollega

  • IT-kompetencer, system-forståelse og anvendelse af gængse systemer
  • Vi arbejder i systemet KMD OPUS Vagtplan med afsæt i gældende overenskomster og arbejdstidsaftaler for FOA og har du kendskab til systemet – eller lignende systemer – betragtes dette som en fordel
  • Interesse for og viden om overenskomster, arbejdstidsregler, arbejdsmiljøloven, ferieloven, barselsregler m.fl. der sikrer vagtplanlægning af højeste kvalitet
  • Interesse for implementering af nye løsninger og optimering af arbejdsgange
  • Åbenhed, kommunikative egenskaber og mod til at indgå konstruktivt i et tæt samarbejde med mange kolleger på daglig basis
  • Gerne økonomisk indsigt samt administrative planlægningsevner, eks. logistisk erfaring, erfaring fra sundhedsvæsenet m.fl.

Desuden lægger vi vægt på, at du som person

  • Kan arbejde systematisk og struktureret
  • Er nysgerrig og motiveres af at finde løsninger på problemstillinger
  • Kommunikerer anerkendende og skaber gode relationer til og med medarbejdere samt øvrige samarbejdspartnere
  • Har interesse i at være medskabende til et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø sammen med centerleder og medarbejdere
  • Er nysgerrig og kreativ og med mod til at afprøve nye tiltag

Vi tilbyder dig
Et uformelt arbejdsmiljø, bestående af medarbejdere i alle aldre og køn.
Vi vægter trivsel højt, og arbejder hver dag på at skabe og bevare arbejdsglæde og høj kvalitet i opgavevaretagelsen. Vi sørger for faglige og personlige udfordringer, med indflydelse på egne arbejdsopgaver, og en fleksibel arbejdsplads, hvor vi gør os umage for at tage udgangspunkt i vore medarbejderes behov.

For yderligere oplysninger
om stillingen, så kontakt Centerleder Helle Ørum mobil 41 91 17 62 eller mail heo@jammerbugt.dk

Fakta om stillingen

  • 30 timer ugentligt med ansættelse snarest muligt, primært i dag tid
  • Lønindplacering sker efter gældende overenskomst og aftale med den forhandlingsberettigede organisation
  • Tiltrædelse snarest hvis muligt og senest 1. august

Ansøgningsfrist
22 juni 2023.
Der afholdes samtaler løbende

Skriv venligst i din ansøgning at du fandt jobbet på Jammerbugtposten.dk

Deltag i debatten på Jammerbugtposten.dk - Skriv en kommentar til denne artikel:

Skriv venligst en kommentar
Indtast dit navn