JOBANNONCE: Sekretariatschef, Social-, Sundheds- og Beskæftigelsesforvaltningen
Brænder du for ledelse? Trives du med at have mange forskelligartede opgaver på én gang – og kan du holde styr på dem? Kan du skabe overblik og se sammenhænge på tværs af arbejdsområder?
Så er du måske den leder vi søger…
I Social-, Sundhed- og Beskæftigelsesforvaltningen har vi fokus på det tværgående samarbejde, og vi har derfor samlet et sekretariat, som har til opgave at sikre, at de samlede ressourcer og kompetencer i de understøttende funktioner sættes bedst muligt i spil til gavn for hele organisationen og de resultater, vi kan skabe for og med borgerne.
Vi søger en chef, som forstår, at der skal være styr på økonomien for, at vi kan få frihed til at handle og tænke nyt, som forstår, at selvom om vi har tre forvaltningsområder, der i udgangspunktet kan virke meget forskellige, så har vi mere der samler end adskiller, og som forstår, at den fornemmeste opgave for de understøttende funktioner er at sikre chefgruppen rum og mulighed for at holde et strategisk fokus.
Som Sekretariatschef får du ansvaret for medarbejdergrupper, som har forskellige funktioner og opgaver, og som derfor også har meget forskellige faglige og personlige profiler, men som har det tilfælles, at de alle er ansat til at understøtte organisationen. Det er en stilling, som kræver, at man kan udvise en høj grad af situationsbestemt ledelse og, at man formår at lede selvstyrende teams.
Sekretariatschefen vil have et tæt samarbejde med vores tre fagchefer og direktør, men også med ledergrupperne i forvaltningen samt sekretariatscheferne på tværs af kommunen. Der er således behov for en leder, som både kan arbejde selvstændigt og samtidig kan samarbejde bredt og forstår at binde forskellige interesser sammen.
Vi forventer, at du
- har ledelsesmæssig erfaring
- har erfaring med arbejdet i en politisk styret organisation
- har kendskab til kommunal økonomi
- kan agere i skiftende dagsordener
- er udviklingsorienteret
- kan arbejde projektorienteret
- kan lede situationsbestemt
- kan arbejde og lede datainformeret
Vi tilbyder
- en afvekslende hverdag i en ambitiøs og dynamisk forvaltning
- en god og uhøjtidelig omgangstone
- et godt og tillidsbaseret arbejdsmiljø
- et alsidigt og afvekslende job med selvstændig kompetence og ansvar
- dygtige og engagerede kolleger og medarbejdere
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen som Sekretariatschef er på fuldtid.
Aflønning vil ske i henhold til reglerne om Ny Løn under hensyn til gældende overenskomst
Arbejdsstedet er Administrationsbygningen i Brovst, Borgervænget 12, 9460 Brovst.
Tiltrædelse
Senest 1. august 2023
Yderligere informationer
Yderligere informationer om stillingen kan fås ved henvendelse til Direktør Hanne Madsen, telefon: 72 57 70 05 / mail: hnm@jammerbugt.dk
Der forventes at indgå test i ansættelsesforløbet.
Ansøgningsfrist
Søndag den 14. maj 2023
Ansættelsessamtaler
Vi forventer at afholde samtaler mandag den 22. maj 2023 med mulighed for senere 2. samtalerunde.
LÆS OGSÅ: Stort pengebeløb blev opbevaret i hemmeligt rum i bil