Jammerbugt kommune søger: Konsulent til teamet ”IT og Digitalisering”

Foto: Jammerbugtposten.dk.

Konsulent til teamet ”IT og Digitalisering” i Sekretariatet, Social-, Sundhed- og Beskæftigelsesforvaltningen Jammerbugt Kommune

Brænder du for IT og digitalisering og for at udnytte de muligheder, det giver? Trives du med at have mange forskelligartede opgaver på én gang – og kan du holde styr på dem? Kan du formidle noget kompliceret, så det er til at forstå for dem, som ikke har samme faglige forudsætninger som dig selv? Så er du måske vores nye kollega …

-- annonce ---


Vi søger en konsulent, der har fagligheden i orden og lyst til også at sætte sit eget præg på understøttelsen og udviklingen af Nexus, Fælles Sprog III og Fælles Faglige Begreber.

I praksis bliver du den ene af Forvaltningens to it- og digitaliseringskonsulenter, hvor du skal understøtte primært Sundhed&Senior og Sundhed&Handicap. Teamet er en del af Sekretariatet, som har til opgave at understøtte forvaltningen i en lang række opgaver.

Lidt om os

Vi består af kolleger med mange forskellige kompetencer og faglige baggrunde og arbejder med økonomistyring, jura, ledelsesinformation, udviklingsopgaver, projektledelse og meget andet.

Vi har et tæt samarbejde om opgaverne, og det er vigtigt for os, at opgaverne altid løses bedst muligt. Det betyder blandt andet, at sparring og vidensdeling er en vigtig del af vores hverdag, og det betyder, at vi ikke er bange for at tænke utraditionelt og løse opgaverne på Jammerbugtsk.

I Social-, Sundhed- og Beskæftigelsesforvaltningen har vi fokus på muligheder og ikke mindst på de muligheder, som den konstant øgede digitalisering giver os.

Om stillingen

Derfor har vi brug for en kollega, som har fagligheden og forudsætningerne i orden og er super-skarp på IT og særligt Nexus. En kollega, som kan understøtte forvaltningens ledere og medarbejdere i forhold til blandt andet tovholderfunktion på diverse digitaliseringsprojekter, sikkerhedskontroller, brugersupport på fagsystemer, løbende ledelsesinformation (BI), undervisning i brug af ITsystemer og meget andet.

Du kommer til at have en bred samarbejdsflade både internt i forvaltningen, med kommunens centrale IT og Digitalisering, hvor du også har arbejdsplads ca. 1. gang om ugen, med diverse udbydere og i tværkommunale netværk.

Det er således vigtigt, at du både er i stand til at arbejde i dybden med en given opgave og have opmærksomhed på detaljerne, men samtidig kan se det større billede og få øje på sammenhænge og nye muligheder både i forhold til de enkelte systemer og i den tværgående opgaveløsning.

Vi forventer, at du:

  • har relevant faglig baggrund og erfaring med digitaliseringsprojekter – gerne som projektleder eller projektkonsulent
  • meget gerne har kendskab til Nexus – og måske endda erfaring med FSIII og FFB i relation hertil
  • arbejder selvstændigt, struktureret og tænker helhedsorienteret – men ser sig også som en del af ”holdet”
  • er proces- og udviklingsorienteret, og forstår at inddrage andre, når det er relevant og betimeligt i forhold til de mange skiftende opgaver og samarbejdsrelationer
  • har lyst til at samarbejde og bidrage med dine kompetencer samt modtage sparring fra kolleger, så vi sammen kan blive bedre.

Vi tilbyder:

  • en afvekslende hverdag i en ambitiøs og dynamisk forvaltning – der er fart på
  • et alsidigt og afvekslende job med selvstændig kompetence og ansvar – men du risikerer også at lære noget af andre
  • dygtige og engagerede kolleger – vi arbejder i fællesskab på at løse opgaverne og understøtte hinanden
  • en god og uhøjtidelig omgangstone i et godt og tillidsbaseret arbejdsmiljø – du er en del af teamet og dit kollegaskab betyder noget.

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen som konsulent er på fuldtid.

Aflønning vil ske i henhold til reglerne om Ny Løn under hensyn til gældende overenskomst.

Arbejdsstedet er Administrationsbygningen i Brovst, Borgervænget 12, 9460 Brovst.

Yderligere informationer

Yderligere informationer om stillingen kan fås ved henvendelse til sekretariatschef Kirstine Kejser, telefon 41 91 25 01 / mail: kkv@jammerbugt.dk

Ansøgningsfrist

17. maj 2021 kl. 12.00

Ansættelsessamtaler

Vi forventer at holde samtaler den 21. og 26. maj 2021