Jammerbugt kommune søger: Indkøbskonsulent

Foto: Jammerbugtposten.dk.

JOBANNONCE: Indkøbskonsulent

Vi insisterer på videreudvikling af indkøbsfunktionen i Jammerbugt Kommune – så vil du være med til at fortsætte udviklingen af vores vigtige arbejde med indkøb? – Er du dygtig, initiativrig og selvstændigt arbejdende, så har vi en spændende stilling som indkøbskonsulent, der giver dig muligheden.

-- annonce ---

Om stillingen

Jammerbugt Kommune har et stadigt fokus på indkøb og arbejder løbende med udviklingen af området. Indkøbsfunktionen er en del af Digitalisering, IT og Indkøbsafdelingen, der består af tre teams, hvor indkøb er placeret i Team Data- og Administrationsservice.

Indkøbsfunktionen har det overordnede ansvar for formidling og drift af Jammerbugt Kommunes indkøbsaftaler samt rådgivning af hele kommunen vedrørende indkøbs- og udbudsspørgsmål, ligesom du vil have en tæt kontakt til vores leverandører.

Som indkøbskonsulent er din opgave bl.a. at gennemføre tilbudsindhenteringer og udbud indenfor blandt andet It, varer og tjenesteydelser. Du vil skulle yde målrettet rådgivning til kommunens forvaltninger vedr. udbud, tilbudsindhentning, kontraktlige forhold m.v. og supportere Jammerbugt Kommunes decentrale indkøbere.

I Jammerbugt kommune arbejder vi tæt sammen med fem andre kommuner i Fællesindkøb Nord, hvilket giver netværk til andre indkøbs- og udbudskonsulenter.

I Jammerbugt Kommune anvender vi TrueAnalyze som det system, hvor vi sikrer controlling af kommunes indkøb, hvor vi også har et fokus på grønne- og cirkulære indkøb.

Hvem er du

Du har en relevant uddannelse og gerne erfaring med indkøb fra større organisationer eller virksomheder. Som person er du serviceminded, proaktiv og struktureret. Du evner at tænke kommercielt med fokus på økonomien og Jammerbugt Kommune som helhed. Det bør falde dig let at begå dig i IT-systemer og du arbejder rutineret med Office pakken og særligt Excel og/eller Power BI.

Dine omgivelser oplever, at du er en person med gode samarbejdsevner og dertil en stærk kommunikator, som formår at formidle målrettet til de forskellige faggrupper.

Du kan arbejde selvstændigt, men deltager samtidigt aktivt i den faglige sparring i resten af teamet. Du besidder et godt humør og trives i et uhøjtideligt miljø. Du evner og har lyst til at arbejde i en politisk ledet organisation, hvor der er mange bolde i luften.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Support og dialog med de decentrale indkøbere
  • Implementering og opfølgning på indkøbsaftaler
  • Opfølgning på kontraktportefølje samt møder med leverandører, opfølgning på KPI’er mv.
  • Opsamle viden og udvikle indkøbsområdet
  • Forestå udbuds- og indkøbsprocesser

Vi tilbyder

Et udfordrende job i en afdeling med 16 engagerede kolleger opdelt i tre teams. Herudover får du med garanti:

  • Spændende opgaver, hvor du skal bringe dine kompetencer i spil.
  • Gode personlige og faglige udviklingsmuligheder.
  • En stor samarbejdsflade i kommunen som helhed.
  • Mulighed for at præge dit job og udviklingen af dit fagområde.

Generelt lægger vi vægt på kompetenceudvikling og deltager derfor i de kursus- og uddannelsesaktiviteter, der er nødvendige, for at løse opgaverne inden for et område i udvikling.

Yderligere oplysninger

Dit faste arbejdssted er rådhuset i Aabybro. Da du skal rundt på kommunens arbejdspladser, er det nødvendigt, at du har kørekort. Der indhentes straffeattest inden endelig ansættelse.

Vil du vide mere om stillingen, som indkøbskonsulent kan du kontakte chefen for Digitalisering, IT & Indkøb, Morten Hedegaard, på telefon 41 91 20 11.

Vi venter gerne på den rigtige kandidat og gennemfører derfor løbende samtaler.

Der er tale om en stilling på fuld tid.
Tiltrædelse snarest muligt.

Ansættelserne sker efter gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Vi glæder os til at modtage en ansøgning fra dig.