Jammerbugt Kommune søger: Entrepriseleder og kontraktstyrer til Ejendomscenter Jammerbugt

Arkivbillede


JOBANNONCE: Jammerbugt Kommune skal være et attraktivt sted at leve, bo og virke. Vi satser derfor stærkt på bæredygtige og klimatilpassede løsninger, der kan styrke kommunens grønne profil. Ejendomscenter Jammerbugt yder allerede et vigtigt bidrag til denne grønne omstillingsproces, og arbejder samtidig med at understøtte kommunens kerneopgaver.

Ejendomscenteret er ansvarlig for drift og vedligehold af Jammerbugt Kommunes bygninger, bygherrerådgivning i forbindelse med ny- og ombygning samt kantinedrift og rengøring. Denne brede vifte afspejler sig i vores opgaver, som både er spændende og varierede. Det er bl.a. her vi arbejder med strategier og udvikling på ejendomsområdet, udlejning, energirenovering, vedligeholder kommunens to havne og varetager kontraktstyring af den udliciterede rengøring. Vores faglige niveau er højt, og vi sætter en ære i bidrage med tværfaglige løsninger til gavn for borgere, turister og kommunens medarbejdere.

-- annonce ---


I denne spændende butik har vi aktuelt brug for en motiveret og dygtig kollega, der kan se opgaverne i det grønne lys og som samtidig får ansvaret for bl.a. kontraktstyringen af den udliciterede rengøring.

Har du lyst til at være med til at udvikle Ejendomscenter Jammerbugt, så er det måske dig, vi søger?

Om jobbet

Som ny kollega kommer du til at arbejde med mange facetter inden for Ejendomscenterets opgaver. Vi sigter grønt, men går ikke på kompromis med, at driften skal være sikker.
Jammerbugt Kommune har udliciteret rengøringen på ca. 70 decentrale enheder i 2020, og vi søger derfor en entrepriseleder, der har interesse og kvalifikationerne i orden til at løfte ansvaret for rengøringskontrakterne i samarbejde med de eksterne leverandører.
Vi tager naturligvis udgangspunkt i dine erfaringer og faglige profil, men kan forestille os, at dine primære opgaver kan være styring af kontrakter, udbud og afrapporteringer mv.

Dine kompetencer

Vi er på udkig efter dig, der er dialogstærk og god til administrative processer. Du er god til at kommunikere i skrift og tale og kan tackle udfordrende dialoger på en imødekommende og serviceminded facon. Det er vigtigt for dig at arbejde selvstændigt, beslutsomt, systematisk og målrettet. Du er tillige en god holdspiller og trives godt med at arbejde sammen med andre på tværs af faggrænser såvel internt som eksternt. Du er kort sagt i stand til at agere i krydsfeltet mellem mange aktører og interessenter og samtidig få tingene til at ske. Godt humør og humoristisk sans er en stor fordel.

Din profil

  • Du har en relevant videregående uddannelse og evt. en efteruddannelse indenfor Contract Management el.lign.
  • Du har interesse for og erfaring med udbud, kontrakt- og økonomistyring samt projektledelse
  • Du har erfaring med eller interesse indenfor rengøring, herunder kontrol og tilsyn af kvalitet
  • Du har erfaring med eller ønsker at arbejde i en politisk styret organisation. Du har måske erfaring fra en kommune, rådgiverbranchen, leverandører eller lignende
  • Du har gode formidlingsevner – både mundtligt og skriftligt. Du har erfaring med administration og er erfaren bruger af MS Office
  • Du er nøgleperson i forhold til den gode dialog med leverandører og kommunens institutioner
  • Du arbejder selvstændigt, men også har lyst til at indgå i et aktivt team
  • Du har kørekort til personbil

Vi tilbyder dig

  • Et alsidigt og afvekslende job med selvstændigt ansvar og kompetence
  • En arbejdsplads som er præget af kolleger med ambitioner, et højt aktivitetsniveau, humoristisk sans og en uformel omgangstone med respekt for hinanden
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling, hvor du selv har stor indflydelse på at tilrettelægge din hverdag
  • Gode muligheder for at være med til at præge udviklingen i afdelingen
  • Et fagligt fællesskab, hvor vi løfter i flok – også når der er fart på
  • Sociale arrangementer, en aktiv personaleforening og en feriefond med mulighed for at leje en feriebolig mv.

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer pr. uge. Vi ønsker, at du starter senest den 1. december 2022.
Løn og ansættelsesforhold i henhold til den gældende overenskomst med den forhandlingsberettigede organisation og principper for lokal løndannelse.
Arbejdsstedet er Administrationsbygningen i Pandrup, Lundbakvej 5, 9490 Pandrup.

Ansøgningsfrist og ansættelsessamtaler

Ansøgning og CV inkl. relevante bilag skal være os i hænde senest den 9. oktober 2022. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag den 25. oktober 2022.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at kontakte Teknik- og Forsyningschef Peter Risegaard Jakobsen telefon 41 91 27 11 ( prj@jammerbugt.dk) eller Afdelingsleder Trine Gram Overby, telefon 41 91 26 81 (tgo@jammerbugt.dk).

Alle henvendelser behandles fortroligt.

Om Ejendomscenter Jammerbugt

Ejendomscenter Jammerbugt er forankret under Teknik og Forsyning i Vækst- og Udviklingsforvaltningen i Jammerbugt Kommune. Ejendomsporteføljen andrager ca. 241.000 m2 og indeholder en meget differentieret bygningsmasse. Vi er 48 ansatte i Ejendomcenteret, 35 ude i driften inkl. 2 områdeledere og 13 i administrationen, hvor vi nu har en ledig entrepriselederstilling.