Jammerbugt Kommune søger: Bygningskonstruktør til Ejendomscenter Jammerbugt

Arkivbillede

JOBANNONCE: Bygningskonstruktør med overblik, byggeteknisk erfaring og stærke kommunikative kompetencer søges til fast stilling i Ejendomscenter Jammerbugt.

Vil du være med til at udvikle Ejendomscenter Jammerbugt, og ønsker du samtidig at få ansvaret for drift og vedligehold af den kommunale bygningsmasse? Så er det måske dig, vi søger! Vores nye kollega har interesse for – og kvalifikationerne til – at styre vedligeholdelsesprojekter i hele processen fra start til slut.

-- annonce ---

Organisationen

Ejendomscenter Jammerbugt er ansvarlig for drift og vedligehold af Jammerbugt Kommunes bygninger samt bygherrerådgivning i forbindelse med ny- og ombygning. Ejendomsporteføljen andrager cirka 235.000 m² og indeholder en meget differentieret bygningsmasse. Vi har et højt fagligt niveau, som vi bidrager med i tværfaglige løsninger til gavn for borgerne.

De primære opgaver i Ejendomscenter Jammerbugt er ansvar for strategier og udvikling på ejendomsområdet, bygherrerådgivning, drift og vedligehold af kommunale ejendomme, energirenovering samt vedligehold af kommunale havne. Derudover er vi ansvarlige for kantinedrift og rengøring.
Vi har styr på butikken, og vi mestrer det professionelle samarbejde.

Vi forventer, at du har

  • en relevant uddannelse som bygningskonstruktør, ingeniør eller lignende
  • erfaring med drift og vedligehold af en større ejendomsportefølje
  • erfaring med udarbejdelse af udbudsmateriale, indhentning af tilbud, dialog med leverandører og samarbejdspartnere med mere
  • god erfaring med MS Office – og gerne erfaring med SB-SYS, DaluxFM og Comdia
  • erfaring med (eller ønske om) at arbejde i en politisk styret organisation
  • evne til at arbejde selvstændigt men samtidig indgå i teamsamarbejdet
  • fokus på helhedstænkning og aktivt at støtte tværgående løsninger og samarbejder
  • gode formidlingsevner – både mundtligt og skriftligt
  • kørekort.

Vi tilbyder

  • et alsidigt og afvekslende job med selvstændigt ansvar og kompetence
  • en arbejdsplads, som er præget af kolleger med ambitioner, et højt aktivitetsniveau, humoristisk sans og en uformel omgangstone med respekt for hinanden
  • gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • gode muligheder for at være med til at præge udviklingen i afdelingen
  • medindflydelse på egen arbejdsdag
  • sociale arrangementer, en aktiv personaleforening og mulighed for leje af sommerhuse med mere.

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer pr. uge og er ledig til besættelse 1. april 2021 eller snarest derefter.
Løn og ansættelsesforhold i henhold til den gældende overenskomst med den forhandlingsberettigede organisation og principper for lokal løndannelse.
Arbejdsstedet er Administrationsbygningen i Pandrup, Lundbakvej 5, 9490 Pandrup, men du skal forvente møder ude af huset.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Pia Kirkegaard på telefon 41 91 26 81 eller mail pkd@jammerbugt.dk.
Alle henvendelser behandles fortroligt.

Ansøgningsfrist

Ansøgning og CV inklusiv relevante bilag skal være os i hænde senest 21. marts 2021. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler 25. marts 2021.