Jammerbugt Kommune søger: Alsidig og fleksibel AC-konsulent med flair for kommunikation, analyse og sekretariatsbetjening

Foto: Jammerbugtposten.dk.

JOBANNONCE: Sekretariatet i Jammerbugt Kommune søger en erfaren og faglig dygtig konsulent til at løse opgaver inden for kommunikation, analyse og sekretariatsbetjening.

I sekretariatet løser vi en bred vifte af opgaver. Vi betjener blandt andet kommunalbestyrelsen, borgmesteren, kommunaldirektøren og direktionen samt en række udvalg, råd og nævn. Dertil hører kommunikation og en bred vifte af andre drifts- og udviklingsopgaver til i sekretariatet. Du kommer derfor tæt på de politiske beslutningsprocesser og de strategiske indsatser i kommunen. Det er et spændende og alsidigt job, hvor du får en bred kontaktflade både i og uden for den kommunale organisation.

-- annonce ---

Dine opgaver bliver blandt andet:

  • at lave udkast til oplæg og taler for blandt andet borgmesteren med en flydende og kreativ pen
  • at lave notater og sagsfremstillinger til direktionen og ledelsen
  • ad-hoc at støtte op om kommunikationsopgaver
  • at løse udviklings- og analyseopgaver
  • at stå i spidsen for projektarbejde
  • at være backup når der skal udarbejdes dagsordner og referater
  • ad-hoc driftsopgaver.

Hvem er du?

Du er fleksibel og ønsker at bidrage til den samlede opgaveløsning i sekretariatet, som både dækker udviklings- og driftsopgaver. Du befinder dig derfor godt i en arbejdsdag, hvor du skal håndtere mange forskelligartede opgaver, og du er klar til at give en ekstra hånd, når det er nødvendigt.

Du arbejder selvstændigt, men er samtidig orienteret mod det team, du er en del af. Du evner den gode kommunikation – på alle niveauer i organisationen og i skrift og tale.

Du formår at gennemskue komplekse sammenhænge, har analytisk flair og er udviklingsorienteret. Det er vigtigt, at du kan følge en opgave eller henvendelse til dørs.

Du har en relevant akademisk uddannelse og erfaring fra en lignende stilling, gerne i en politisk styret organisation.

Som vores nye kollega får du:

  • et spændende og særdeles afvekslende job, hvor du selv er med til at præge arbejdsdagen
  • et job med stor indflydelse og ansvar for opgaveløsningen
  • gode muligheder for faglig og personlig udvikling og sparring
  • en stor kontaktflade og et uformelt arbejdsmiljø blandt gode kolleger

Den ledige stilling er på 37 timer med arbejdsplads på Rådhuset, Toftevej 43, 9440 Aabybro. Ansøgeren skal bemærke, at der kan forekomme timer uden for normal arbejdstid, blandt andet vil stillingen i perioder indgå i vores kommunikationsteams vagtordning

Om os

Sekretariatets 13 medarbejdere indgår med forskellige specialer i sekretariat og borgerservice, hvor vi er i alt er godt 30 ansatte. Vi er en del af den centrale stab på Rådhuset i Aabybro, hvor også HR, økonomistaben, it, digitalisering og indkøb hører til.

Mere om stillingen og os:

Du er velkommen til at kontakte Sekretariats- og Borgerservicechef Jakob Kruuse på telefon 41 91 20 13, hvis du vil vide mere om stillingen.

Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem KL og AC.

Ansøgningsfrist og samtaler:

Du skal sende din ansøgning via vores rekrutteringssystem senest 15. april 2021 klokken 12.00.
Vi forventer at holde samtaler i uge 16. Tiltrædelse sker efter nærmere aftale.