Jammerbugt Kommune søger: Alsidig konsulent med gå-på mod

Arkivbillede

Jammerbugt Kommune søger: Alsidig konsulent med gå-på mod

JOBANNONCE: Alsidig konsulent med gå-på mod søges til Social-, Sundhed- og Beskæftigelsesforvaltningen, Jammerbugt Kommune

-- annonce ---

Trives du med at have mange forskelligartede opgaver på én gang – og kan du holde styr på dem? Tør du kaste dig ud i opgaver, du ikke har prøvet før eller på fagområder, du ikke kender? Og kan du håndtere, at arbejdsdagene til tider udvikler sig anderledes end du havde planlægning? Så er du måske vores nye kollega i konsulentteamet…

Konsulentteamet er en del af Sekretariatet, som har til opgave at understøtte Social- Sundhed- og Beskæftigelsesforvaltningen i en lang række opgaver. Sekretariatet består udover konsulentteamet af et administrativt team og et økonomiteam. Konkrete opgaver i stillingen vil blandt andet være at:

  • udarbejde beslutningsoplæg bl.a. til politiske udvalg
  • udarbejde præsentationer, analyser, notater og evalueringer
  • projektledelse
  • udviklingsopgaver
  • ad hoc ledelsesunderstøttelse på både direktør-, chef- og lederniveau

For at kunne løse vores fælles opgaver består konsulentteamet af kolleger med mange forskellige kompetencer og faglige baggrunde som arbejder med jura, ledelsesinformation, udviklingsopgaver, projektledelse og meget andet. Vi har et tæt samarbejde om opgaverne, og det er vigtigt for os, at opgaverne altid løses bedst muligt. Det betyder blandt andet, at sparring og vidensdeling er en vigtig del af vores hverdag, og det betyder, at vi ikke er bange for at tænke utraditionelt og løse opgaverne på Jammerbugtsk. De kompetencer, vi særligt søger i dig, er indenfor udvalgsbetjening og tovholderfunktioner. Til en start vil opgaverne være centreret omkring Sundheds- og Senior området, hvorfor det vil være en fordel med viden her inden for – men ikke et krav.

Du kommer til at have en bred samarbejdsflade både internt i forvaltningen, med kollegaer i andre forvaltninger, med diverse eksterne samarbejdspartnere og på forskellige organisatoriske niveauer. Der vil være tæt samarbejde med chefer og direktør. Det er derfor vigtigt, at du kan påtage dig forskellige roller, alt efter hvad opgaven og situationen kalder på og vigtigt, at du både er i stand til at arbejde i dybden med en given opgave og have opmærksomhed på detaljerne og samtidig kan se det større billede og få øje på sammenhænge i den tværgående opgaveløsning.

Dig og dine kompetencer

  • Evner at trække essensen ud af et større materiale og omsætte det til praksis
  • Kan se løsninger og muligheder – også der hvor andre måske ikke har fået øje på dem
  • Har gode formidlingsevner både mundtligt og skriftligt og evner at formidle kompliceret stof kort og præcist
  • Er selvstændig i din opgaveløsning men forstår at inddrage andre, når det er relevant og tænker helhedsorienteret på tværs af forvaltningens områder
  • Kan håndtere skiftende og ofte korte deadlines

Vi tilbyder

  • Selvstyrende team, hvor fællesnævneren er, at vi vil have et godt arbejdsmiljø, og at det skal være sjovt at gå på arbejde
  • Høj grad af medindflydelse og medansvar, og hvor du bliver en vigtig del af den videre udvikling og indsats på området
  • Et alsidigt og afvekslende job med selvstændig kompetence og ansvar
  • Dygtige og engagerede kolleger
  • Du skal kunne trives i et spændende, professionelt, dynamisk og travlt miljø med varierende opgaver, men hvor der er højt til loftet, og smilene sidder løst

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen som konsulent er på fuldtid med opstart pr. 1. januar 2023 eller hurtigst muligt.

Aflønning vil ske i henhold til reglerne om Ny Løn under hensyn til gældende overenskomst

Arbejdsstedet er Administrationsbygningen i Brovst, Borgervænget 12, 9460 Brovst.

Yderligere informationer
Yderligere informationer om stillingen kan fås ved henvendelse til teamleder Christina Ebert, telefon 41 91 19 35 eller mail atc@jammerbugt.dk.

Ansøgningsfrist
21. november 2022 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler
Vi forventer at holde samtaler 25. november 2022.