ForsideFjerritslevJammerbugt Kommune søger: Administrativ medarbejder til Sundhed og Handicap

Jammerbugt Kommune søger: Administrativ medarbejder til Sundhed og Handicap

Jammerbugt Kommune søger: Administrativ medarbejder til Sundhed og Handicap

JOBANNONCE: Vi søger en dygtig og engageret administrativ medarbejder til Sundhed og handicap i Jammerbugt Kommune. Gerne med kommunal baggrund.

Dine arbejdssteder vil være Solkrogen, Egehuset, Poppelhuset og Krabben, som alle er bosteder under Sundhed og handicap.

Her er vi en samlet virksomhed

  • Vi samarbejder om de samme mål
  • Vi samarbejder på tværs og tænker i helheder
  • Vi løfter bedst i flok, men tager hensyn til den enkeltes behov og ønsker
  • Vi skaber sammenhæng, så borgerne oplever kommunen som en helhed
  • Vi repræsenterer hver især og sammen Jammerbugt kommune overfor omverdenen

Vi sætter borgerne i centrum

  • Vi ser borgerne som aktive medspillere og lytter til deres meninger og ideer
  • Vi udviser respekt i dialogen med borgerne
  • Vi tager udgangspunkt i den enkelte borgers behov og ressourcer
  • Vi står ved det vi gør, og man kan regne med det vi siger

Som administrativ medarbejder skal du udfører en bred vifte af opgaver der bl.a. omfatter

  • Personaleadministration
    • Oprettelse, ændringer og ophør af ansættelser i KMD Rollebaseret
    • Udarbejdelse og journalisering af dokumenter.
    • Nyoprettelse af medarbejdere ved Helpdesk
    • Arbejde med brugen af administrative robotter og automatisering af manuelle arbejdsgange.
    • Opdatering af diverse administrative lister.
    • Administration af telefoner og IT udstyr.
    • Ad hoc administrativt arbejde
  • Økonomi
    • Bogføring i ØS indsigt. Herunder kontere, bogføre, ompostere bilag, udarbejdelse og videresendelse af fakturaer.
    • Restancemail fra debitorafdelinger.
    • Kostregnskab og udtræk i ØS
    • Opkrævning af borgernes serviceydelser i Nexus
    • Kontoudtog fra leverandører

Vi forstiller os, at du

  • har et godt overblik og en udpræget sans for detaljer og systematik der medvirker til, at du er god til at organisere og følge op på opgaver
  • trives i en bred stilling med flere arbejdspladser, hvor der er en bred kontaktflade
  • er omstillingsparat, engageret og selvstændig
  • møder vore borgere med rummelighed og respekt

Vi tilbyder

  • en attraktiv arbejdsplads med høj faglighed og et godt arbejdsmiljø
  • en god og veltilrettelagt introduktion
  • et godt tværfagligt samarbejde
  • frihed til at arbejde selvstændigt med ansvarlige kollegaer og ledelse
  • personlig og faglig udvikling.

Løn og ansættelsesvilkår

  • Stillingen er på 37 timer ugentligt.
  • Løn efter gældende overenskomst og kvalifikationer.
  • Du tilrettelægger din arbejdsuge med de tre tilbudsledere.
  • Du er tilknyttet tre fysiske arbejdspladser. Poppelhuset og Egehuset i Brovst, Solkrogen i Klim og Krabben i Hjortdal

Tiltrædelse 1. oktober 2024 eller efter aftale

Ansøgningsfrist
22. august 2024
Vi forventer at afholde samtaler den 27. august 2024.

Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til, at kontakte tilbudsleder Louise Eskebjerg på telefon 41 91 18 13 / mail lls@jammerbugt.dk eller tilbudsleder for Egehuset og Poppelhuset Gitte Røge Christensen på telefon 41 91 36 53 / mail gir@jammerbugt.dk

Skriv i din ansøgning, at du har set opslaget på Jammerbugtposten.dk
Ansøg jobbet via dette link

Deltag i debatten på Jammerbugtposten.dk - Skriv en kommentar til denne artikel:

Skriv venligst en kommentar
Indtast dit navn

- Annonce -

SENESTE ARTIKLER