ForsidePandrupHøjt musik førte til politibesøg ved Storkekæret i Kaas

Højt musik førte til politibesøg ved Storkekæret i Kaas

Højt musik førte til politibesøg ved Storkekæret i Kaas

Onsdag aften den 23. juli måtte politiet rykke ud til Storkekæret i Kaas efter en anmeldelse om musik til ulempe.

Det oplyser politikommissær Ditte Andersen fra sagscenteret hos Hjørring Politi.

Klokken 22.51 indløb en anmeldelse om, at der blev spillet højt musik fra et grønt område ved Storkekæret. Anmelderen havde angiveligt forsøgt at få dæmpet lyden gennem en venlig henvendelse, men uden held.

Politiet sendte en patrulje til stedet, hvor det lykkedes betjentene at komme i kontakt med dem, der stod for musikken. Efterfølgende blev der skruet ned.

– Vi opfordrer altid til, at man viser hensyn til sine omgivelser – særligt i aften- og nattetimerne, udtaler Ditte Andersen.

Der blev i denne forbindelse ikke rejst sigtelse.

- Annonce -

SENESTE ARTIKLER