Fysisk borgerservice lukket: Sådan kommer du i kontakt med Jammerbugt Kommune

Jammerbugt Kommune. Arkivbillede.
Print Friendly, PDF & Email

– Fra i dag er vores Rådhus i Aabybro og de tre administrationsbygninger i Brovst, Fjerritslev og Pandrup lukket for den fysiske borgerservice på baggrund af corona-virussen, skriver Jammerbugt Kommune på deres Facebookside.

Har man brug for at komme i kontakt med kommunen med generelle spørgsmål, eller har man brug for hjælp til digital selvbetjening, så kan man ringe til den Digitale Hotline på tlf.: 7020 000.


Ved uopsættelige henvendelser til Borgerservice, er der dog mulighed for at booke en individuel tid til fremmøde i Borgerservice i Aabybro på tlf.: 7257 7777 eller via mail til sikkerpost@jammerbugt.dk.

Uopsættelige henvendelser er:

  • Pas – akutte situationer
  • Kørekort – kørekort udløber i lukkeperioden
  • NemID
  • Flytning og lægeskift – kun for ikke-digitale borgere
  • Offentlige begravelser
  • Indrejse
  • Indskudslån – kun for ikke-digitale borgere
  • Ansøgning om udvidet helbredstillæg – kun for ikke-digitale borgere

Jammerbugt Kommune har på deres hjemmeside samlet generelle informationer om håndteringen af driften som følge af foranstaltningerne for at mindske spredningen af corona-virus.