ForsideFjerritslevBeboere fik selv slukket brand ved udhus nær Fjerritslev

Beboere fik selv slukket brand ved udhus nær Fjerritslev

Beboere fik selv slukket brand ved udhus nær Fjerritslev

Brandvæsenet blev mandag formiddag kaldt ud til en mindre brand på Aggersundvej ved Fjerritslev.

Ifølge politikommissær Lars Jensen fra sagscenteret hos Nordjyllands Politi i Hjørring indløb anmeldelsen klokken 10.22.

Der var opstået ild i nogle brædder ved et udhus på adressen, hvilket førte til, at brandvæsenet blev tilkaldt.

Da brandfolkene nåede frem til stedet, havde beboerne dog selv fået slukket branden, og situationen var derfor hurtigt under kontrol.

Der skete kun mindre materielle skader ved branden, og ingen personer kom til skade i forbindelse med hændelsen.

- Annonce -

SENESTE ARTIKLER