Politiet rykkede ud efter anmeldelse om narkosalg fra bil i Brovst
Nordjyllands Politi rykkede onsdag morgen ud til en anmeldelse om muligt narkosalg fra en personbil på Stationsvej i Brovst.
Ifølge politiassistent Ditte Andersen fra sagscenteret hos Nordjyllands Politi i Hjørring indløb anmeldelsen klokken 07.35.
Anmelderen oplyste, at der angiveligt blev solgt narkotika fra en personbil på stedet. Politiet sendte herefter en patrulje til området for at undersøge sagen nærmere.
Da betjentene ankom, var bilen dog ikke længere på stedet, og det lykkedes derfor ikke politiet at finde frem til den pågældende bil.
Nordjyllands Politi hører gerne fra borgere, som kan have set mistænkelig aktivitet på Stationsvej onsdag morgen. Oplysninger i sagen kan gives til politiet på telefon 114.






