Bil endte i modsatte vejbane og ramte bus
Alvorligt trafikuheld ved Gøttrup – 19-årig mand kørt på sygehuset
Et alvorligt trafikuheld fandt sted søndag morgen i krydset mellem Gøttruphavevej og Bygholmvej ved Gøttrup.
Ifølge oplysninger fra Nordjyllands Politi skete ulykken klokken 06.08, da en personbil af ukendte årsager kom over i den modsatte vejbane og kolliderede med en bus.
Føreren af bussen slap fysisk uskadt fra sammenstødet, mens den 19-årige mand, der førte personbilen, kom alvorligt til skade.
Den unge mand pådrog sig flere knoglebrud på arme og ben og blev efter ulykken kørt til sygehuset til behandling.
Trods de alvorlige skader oplyses det, at den 19-årige er uden for livsfare.
Nordjyllands Politi undersøger nu de nærmere omstændigheder omkring ulykken.


