ForsideAabybroLilly Kjærgaard: Aabybros busterminal trænger til et løft

Lilly Kjærgaard: Aabybros busterminal trænger til et løft

AF Lilly Kjærgaard – kandidat til kommunalbestyrelsen for Danmarksdemokraterne.

Aabybros busterminal trænger til et løft

I vores valgprogram fremhæver vi centerbyerne som mødesteder og fællesskabsrum, og i den sammenhæng har jeg valgt dette indlæg

Jeg formoder, at det er Jammerbugt Kommune i samarbejde med Nordjyllands Trafikselskab, som har ansvaret for ordnede forhold på busterminalen i Aabybro. Mit ønske er, at man vil gøre det bare lidt bedre.

I dag mangler der overdækning, så de rejsende kan stå i læ for regn og blæst. Toiletterne er i dårlig stand, og chauffører kommer ofte til låst dør. De få faciliteter, der findes, er meget ulækre og trænger i den grad til et ansigtsløft – både med maling, hovedrengøring og en generel opgradering. Også udendørsarealerne og skiltningen bør forbedres markant, så det bliver lettere og mere indbydende at færdes på busterminalen.

Busterminalen er jo et visitkort for Aabybro, og derfor er det vigtigt, at vi viser os fra en ordentlig side. Jeg forventer ikke en løsning på niveau med Løgstørs flotte busterminal, men de nuværende forhold kan vi ganske enkelt ikke være bekendt.

Det ville være glædeligt, hvis der snart blev taget hånd om dette.

Aabybros busterminal trænger til et løft Foto: Privat

Deltag i debatten på Jammerbugtposten.dk - Skriv en kommentar til denne artikel:

Skriv venligst en kommentar
Indtast dit navn

- Annonce -

SENESTE ARTIKLER