Landsdækkende storleverandør af materiel til festivaler, koncerter, udendørs arrangementer og til håndværk- og industribranchen søger salgsmedarbejder til hovedkontoret i Brovst.
Du indgår i salgsteamet, der arbejder i et uhøjtideligt og resultatskabende arbejdsmiljø.
Dine opgaver:
- Salg, rådgivning og kundepleje pr. telefon og e-mail.
- Opfølgning, ordrebehandling, tilbudsgivning pr. telefon og e-mail.
- Deltagelse i opsøgende salgs- og kundeplejeaktiviteter pr. telefon og e-mail.
- Udarbejdelse og opdatering af salgsmateriel.
- Forefaldende kontoropgaver.
Godik forventer at du:
- Har erfaring indenfor salg/kontor.
- Er udadvendt og vedholdende.
- Er god til at kommunikere skriftligt og mundtligt.
- Har et godt kendskab til Navision og MSOffice pakken.
- Kan arbejde selvstændigt, struktureret, målrettet og holde fokus på opgaverne, også indtil sidste detalje, samt overholde deadlines.
- Kan trives i et travlt miljø hvor telefon og e-mail er dine primære værktøjer. Kan bevare overblikket med flere igangværende opgaver.
- Er ærlig og pligtopfyldende og kan lide at blive udfordret.
- Er indforstået med at der er ekstra travlt i sommerhalvåret.
Godik tilbyder:
- Fast stilling og fast løn efter kvalifikationer, samt obligatorisk pensions- og sundhedsordning.
- Arbejdssted: Godik, 9460 Brovst.
Vil du høre mere om jobbet er du velkommen til at kontakte salgschef Lars Flindt på telefon 96441205.
Matcher du ovenstående hører vi meget gerne fra dig med en målrettet ansøgning med CV pr. mail til JOB@GODIK.DK
Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale. Der afholdes samtaler løbende.
Antal ledige stillinger:
1