JOBANNONCE: Udviklingskonsulent til seniorområdet
Social-, Sundhed- og Beskæftigelsesforvaltningen
Brænder du for at sikre god styring og udvikling af driften? Trives du med at have mange forskelligartede opgaver på én gang? Kan du formidle noget kompliceret, så det er til at forstå for dem, som ikke har samme faglige forudsætninger som dig selv?
Så er du måske vores nye kollega …
Generelt om stillingen
Du bliver en del af økonomiteamet i sekretariatet i forvaltningen. Dine arbejdsopgaver vil primært fokusere på seniorområdet og vil blandt andet bestå af udviklingsopgaver, at følge og analysere den økonomiske udvikling, understøtte ledere og organisation med data, der omsættes til relevant analyser, samt diverse andre analyser og notater. Du vil blive en del af et dygtigt team, som løser mange forskelligartede økonomi- og analyseopgaver med høj kvalitet og i et tæt samarbejde.
I hverdagen vil du have et tæt samarbejde med chefgruppen i SSB Forvaltningen samt ledere, økonomi- og digitaliseringskonsulenter og øvrige konsulenter i sekretariatet. Du vil have et særligt fokus på seniorområdet men vil også kunne understøtte forvaltningens andre områder.
Din profil
Ud over at vi forventer du har en høj faglighed, som du formår at omsætte i hverdagen, forventer vi også at du tør tænke anderledes og gøre tingene på ”Jammerbugtsk”. Du skal kunne agere i en hverdag baseret på tillid fra ledelse og kollegaer, og som del af et selvstyrende team hvor der tages ansvar for den samlede opgaveløsning i teamet.
Derudover forestiller vi os, at du
- Har relevant faglig baggrund og erfaring med at udarbejde ledelsesinformation og dataanalyser
- Har relevant projektledererfaring
- Har erfaring med Targit eller evner at sætte dig ind i systemet på superbrugerniveau
- Har erfaring med at arbejde med FLIS data
- Er en dygtig kommunikator, som kan omsætte komplicerede datasæt og analyser til let forståeligt materiale
- Arbejder selvstændigt, struktureret og tænker helhedsorienteret – men ser dig også som en del af ”holdet”
- Er proces- og udviklingsorienteret og forstår at inddrage andre, når det er relevant og betimeligt i forhold til de mange skiftende opgaver og samarbejdsrelationer
- At du tager ansvar for opgaveløsningen og kan navigere i de forskelligartede opgaver, som skal løses i en tempofyldt og foranderlig hverdag
- Kan holde hovedet koldt og humøret højt også i travle perioder
- Kan arbejde med korte deadlines
- Er du god til at bevare overblikket med mange bolde i luften og trives med ansvar
- Har flair for Excel og kan tilgå andre IT-systemer med lethed
Vi tilbyder
- En arbejdsplads, hvor vi står sammen om at løse opgaverne og har fokus på sparring
- En arbejdsplads hvor selvstændighed i opgaveløsningen vægtes højt En uformel omgangstone og ”højt til loftet”
- Dygtige og engagerede kolleger i et team med et stærkt sammenhold og højt humør
Det praktiske
Stillingen er på 37 timer ugentligt.
Løn efter overenskomst og principperne i Ny Løn.
Ansættelsessted er Administrationsbygningen Brovst, Borgervænget 12, 9460 Brovst.
Ansøgningsfrist
25. oktober 2023
Ansættelsessamtaler forventes at finde sted den 30. oktober 2023.
Ansættelse fra den 1. december 2023 eller snarest muligt.
Evt. spørgsmål
vedrørende jobbets indhold kan rettes til Henrik Kjeldgaard, mobil 41 91 24 64 eller mail hkk@jammerbugt.dk.